torsdag den 16. august 2012

Torsdag aften



Hej Bloggen :)

Lige et lille pip her fra inden jeg skal videre igen .
Dagen har stået på arbejde på Dronninglund sygehus, ih så dejligt det var og komme derud igen, selvom jeg kun havde været væk i 3 dage :)
Nu står den snart på hygge, spisning og et par drinks med min svigerinde, hun inviterer på mad og jeg bringer rødvin - ret god deal ;)
Driksene skal indtages på Vesteraa, men det bliver nu ikke en vild tur herfra, da jeg skal på arbejde dagen efter - dog først kl 15, men jeg er ret hårdt ramt af tømmermænd, hvis jeg bliver fuld :/ Ork..

Men lige om straks skal jeg bevæge mig ud i regnvejret. Min cykel er ENDNU engang punkteret for 3. gang inden for den sidste 1-2 mdr. Så nu køber jeg altså nye dæk, gider ikke gå til det hele, for gider selvfølgelig heller ikke betale for at tage bussen ;) Men nu må vi se, hvor meget der regner nu. Hvis der regner meget, kan det være, at jeg skal tage bussen alligevel :) 

Nå ikke mere pip herfra :)

Håber I har haft en dejlig dag :)

Ingen kommentarer: