søndag den 5. august 2012

Opskrift indeks - nu helt up to date! :) Og smukke-hunden.


Opskrift indeks oppe i fanen er nu helt up to date..
Har siddet de sidste lange stykke tid og ordnet det, istedet for og tage ned i byen og bruge penge - fornuftigt ikke? :)
Senere i dag må I hellere få opskriften på jordbær sirup, da jeg bruger denne flittigt! :)
Og så i morgen kommer der billeder fra endnu en brunch jeg var vært for :)

De af jer, som følger mig på instagram, har set lidt billeder derfra.
Jeg hedder Annforfann og jeg opdaterer jævnligt :)

Men nu får I lige et par billeder af smukke-hunden, som jeg besøgte igår. og jeg kan afsløre, at jeg ville have haft mere end 800 g skovhindbær, hvis han ikke var med. Har aldrig set en hund, som er så pjattet med hindbær, som han er - det er altså lidt sjovt :)



"Sagde du hindbær?"


"Må jeg ikke nok få en?? Gi mig så"


"Åh kom nuuuu - pleaseeeee"




God søndag, læsere... 

Ingen kommentarer: