søndag den 5. august 2012

Sunday's breakfast filled with berries


Skal i den grad nydes, for snart er der 7 dagvagter i træk, men så er der også ferie for mit vedkommende :) 

Jeg håber, at I hænger ved derude, for jeg er ikke den mest stabile blogger lige for tiden. Opskrifterne hober sig op, mens jeg fræser afsted med 100 km/t.. Men de skal nok komme ;) 
Lige nu nyder jeg søndagen med en lækker morgenmad, som består af græsk yoghurt, min mors hjemmelavet musli, hjemmelavet jordbærsirup (som I skal have opskriften på snart - promise!), friske bær og en Latté. Tv'et står tændt med et afsnit af Grey's hvide verden, mens jeg skal beslutte for, hvad dagen skal bringe :) 






Friske bær - så bliver det ikke meget bedre! :) I næste uge vil jeg gå på blåbær jagt i lokale skove med min mor. Og ligeså var min mor og jeg på jagt efter skovhindbær igår :) Så hyggeligt.. 



Ingen kommentarer: