lørdag den 18. august 2012

Brunch menu 2

ADVARSEL!
Der kommer mange billeder, billeder af lækker, lækker mad, så hvis du er sulten og har et tomt køleskab, så kig væk ;) 

For et par uger siden havde jeg nogle skønne piger til brunch. Vi hyggede os, snakken gik og maven blev fuld :)
Menuen var næsten den samme, som da jeg havde 2 andre piger på visit - menuen kan I se her.
Der var få ændringer: 

  • Honey & Ale brød
  • Tun salat
  • Blåbærpandekager
  • Mine cheesecakes
  • Røget laks 
  • Gule tomater
  • Ananas

Ellers var det nogenlunde samme menu :)
Men nu til billederne - enjoy the show ;) hehe .. 


































Har I altid et par genganger når I laver brunch? :) 

2 kommentarer:

Malene uden R sagde ...

Uha det er længe siden jeg har lavet brunch. Men de par gange jeg har lavet er gengangerne klart amerikanske pandekager og scrambled eggs :)

Anne sagde ...

En brunch uden pandekager er slet ikke en rigtig brunch ;) De er ligesom i'et, synes jeg :)
Scrambled eggs er nu også altid lækkert, især med et stykke sprødt bacon til :)