mandag den 20. august 2012

Årets "første" feriedag :)





For selvom jeg har haft ferie i 7 uger, så er det altså først nu, at jeg sådan rigtig har haft ferie..
Jeg er en arbejdsnarkoman og jeg kan blive ved med og tage vagter. Det var også det der skete i sidste uge, hvor jeg egentlig burde holde ferie, meeeeeeen så blev jeg tilbudt et par vagter og ja - ups :)
Men i denne uge ser det ud til, at jeg skal holde lidt ferie, og det bliver heller ikke tosset.
I dag er gået med og sove til kl 9.30, handle lidt basisvarer, så projekt "tøm fryser" kan gå i gang - den er så proppet, det meste er dog rester eller tilbudskød, så det kommer til og gå som en leg og få den tømt :)
Og så er jeg startet på Jacob Ejersbo's Afrika triologi, nu har jeg haft dem i et års tid og endelig faldt lysten til og læse skønlitteratur endelig over mig.. At det sker 1 uge før jeg skal i gang med fagbøger igen er knap så godt timet.. 

Jeg har, som jeg før har nævnt, en del opskrifter til jer, men lige nu er mit hoved ikke lige til og skrive  en hel masse, så I får endnu et oplæg senere i dag eller i morgen - jeg har trods alt ferie nu ;) 






Og så kan jeg nævne at smukke-bassen her allerede vejer 16 kg! Amen så stærkt det går, han bliver bare så stor - men nuttet det er han nu stadig :) 

Rigtig god dag skønne læsere - hold nu lidt fri bag skærmen og nyd det gode vejr! :) 

2 kommentarer:

Malene uden R sagde ...

Godt du får holdt lidt ferie! :) Men kender alt for godt til det med at man godt liiiige kan nappe lidt mere arbejde og lige liiiiidt mere :)
Og hvor er han bare skøn - han har stadig et hvalpet udseende! :)

Anne sagde ...

Det med og sige nej, kan godt være lidt svært ;) Især når man også er glad for at bruge penge, ups - hehe :)

De her billeder er lidt gamle, har ikke fået taget nogle nye, derfor stadig det hvalpede udseende - men han ligner nu stadig en hvalp meget ;) hehe..