onsdag den 23. maj 2012

Din og min kogebog - fokus på sund mad til familien


Din og Min Kogebog


Som I nok har set på et par blogs, så kører McDonald's en konkurrence som indebærer, at du sender din bedste opskrift ind, hvis bare den er sund :)
Inde på "Din og Min Kogebog" vil diætist Rikke Lunau se opskriften igennem og hvis den er godkendt, så er din opskrift at finde inde på hjemmeside og du vil være med i en konkurrence om 10 gavekort på 500 kr :)

Formålet med hjemmesiden er at du kan finde inspiration til en sund og nem kost til din familie. Desværre er overvægt blandt børn stigende i DK, og personligt da jeg er ved og uddanne mig inden for sundhedsvæsenet og har været overvægtig, så interesserer dette mig meget, derfor er det vigtigt, at der kommer fokus på sund og SJOV madlavning, og at børnene får lov til og være med i madlavningen. De kære små skal jo vide hvor maden kommer fra og hvad der er godt for dem :)

 




Jeg vil opfordre dig til og sende en opskrift ind lige her!
På den måde vil der være mere inspiration til den travle familie samt du kan være en af de heldige, som muligvis får sin opskrift med i kogebogen til september eller vinder et af de 10 gavekort..

Jeg ved i hvert fald, at jeg har et par opskrifter jeg gerne vil sende ind :) 


Ingen kommentarer: