mandag den 17. september 2012

Madplan uge 38



Så er endnu en uge gået og som jeg havde forudset, så holdt madplanen altså ikke helt stik. Jeg fik aldrig lavet kotelet m. rosenkål eller rødbedesalat m. gedeost. Heldigvis kan alle ingredienserne holde sig længe, så de må laves i næste uge igen, da jeg i denne uge er ved og få ryddet godt ud i køleskabet - ja målet er at jeg kun skal købe 2 L skummetmælk + 1 pakke pålæg, og tror at det kan gå :) Ugen bære præg af at retterne skal være nemme, kalorielette og helst indeholde mango, chili og ingefær, da jeg lige har købt dette og skal helst bruges, inden det bliver for blødt/rynket.. 

Madplan uge 38

  • Mandag: Lun kyllingesalat m. karry, mango og grov pitabrød
  • Tirsdag: Lun kyllingesalat m. karry, mango og grov pitabrød
  • Onsdag: Cremet wok m. tigerrejer og mango
  • Torsdag: Cremet wok m. tigerrejer og mango
  • Fredag: Kotelet m. bagte rodfrugter
  • Lørdag: Marie og Christian's bryllup <3
  • Søndag: Rester, rugbrød eller havregrød - køleskabet er nok MEGET tomt på dette tidspunkt ;)

Ugen står på hele 2 nye retter, som skal prøves - det er mandag + onsdag retterne som er nye, men tror de kommer til at falde i god jord hos mig :) 

Ingen kommentarer: