tirsdag den 4. september 2012

Madplan uge 36

Så er den "rigtige" hverdag kommet igen og det betyder, at der skal mere planlægning til og få det hele til og fungere.
Både økonomisk, men også tidsmæssigt. I den kommende tid har jeg ikke tid til at arbejde så meget, som jeg plejer, så mit forbrug skal sættes ned - også på råvarer fronten.
Så nu må madplaner til, selvom jeg ikke tror, at de kan holdes helt 100 %.. 

Madplan uge 36

Mandag: Hjemmelavet sushi - der bliver til madpakke også
Tirsdag: Kalve occo buco m. hyldeblomst
Onsdag: Kyllinge filet m. salat
Torsdag: Suppe?
Fredag: Suppe?
Lørdag: Galla-fest m. kollegaer fra Dronninglund Sygehus
Søndag: Rugbrød eller pita 


Jeg er gået i gang med og skal have tømt min fryser godt og grundigt. Derfor står den på noget lækkert kalve occo buco med en veninde og formentlig en omgang klar suppe m. boller + urter, hvis vejret passer til det.
Sådan en portion suppe + boller fylder godt til i fryseren! :) 

Ingen kommentarer: