tirsdag den 11. september 2012

Madplan uge 37

Godmorgen :)

Så er det tid til endnu en dag og endnu en ny madplan. Madplan er stadig rimlig nyt for mig, men det fungere faktisk ok. Det kommer forhåbentlig til at spare penge i den sidste enden og projekt "tøm fryser" bliver lidt mere overskueligt på denne måde :)

Jeg er startet i praktik igen, denne gang står den på social-psykiatrien og i dag er min første "rigtige" dag. Så aftensmaden skal være nemt og gerne en med madpakke-potentiale ;)

Madplan uge 37


Mandag: Veggie-Chickpeas curry m. brune ris
Tirsdag: Veggie-Chickpeas curry m. brune ris
Onsdag: Biograf + spisning på Kamii
Torsdag: Salat af grillede asparges fra Gordon Ramsay
Fredag: Veggie-Chickpeas curry eller rødbedesalat m. gedeost fra Gordon Ramsay
Lørdag: Polterabend + en venindes fødselsdag om aftenen.
Søndag: Rester eller svinekotelet m. stegt rosenkål/bacon.

Madplanen er præget af en ordenlig portion vegetar curry, som jeg fik bikset sammen igår - havde i hvert fald gang i den store gryde ;)
Og så fandt jeg 4 koteletter til 20 kr igår. Og i sidste uge fandt jeg friske, grønne asparges til 10 kr. Det er en meget billig maduge, hvis man trækker kamii og polterabend fra. Selvom jeg ikke rigtig har penge til det, så synes jeg også det er vigtigt, at pleje veninder + familie, så jeg tager gladeligt afsted i biograf og til polterabend - så må jeg bare leve det strammere i næste uge :)
Har heldigvis så gode nogle forældre, som har en have fyldt med grønsager og altid en hjælpende hånd med lidt kød eller æg, så jeg kan bestemt ikke klage..

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Glæder mig til opskriften på din veggie curry :)

Lise

Maj sagde ...

Som Lise, så glæder jeg mig også mægtig meget til den veggie chickpea curry, den så nemlig forrygende ud på Instagram ;)

Jeg kan godt forstå at du vægter at hygge og være sammen med venner og familie, sådan har jeg det også, og så må man bare spare andre steder, men livet bliver bare for surt uden de små glæder i livet - udover mad ;) ;)

- Maj :D

Unknown sagde ...

Søde Anne, må vi ikke få opskriften på veggie curry? :)

Lise

Anne sagde ...

Jo det kan du tro, søde Lise..
Underligt jeg ikke har svaret på jeres kommentarer til det her indlæg, det synes jeg altså at jeg havde :/
Jeg får den nok udgivet i morgen eftermiddag, kan ikke nå det her til aften. Men den kommer! :D