mandag den 24. september 2012

Why so quiet dear



Privatlivet puster i baggrunden og bloggen svinger til siden. 

Blev for et kort øjeblik siden færdig med en opgave, som skal afleveres for at kunne gå til eksamen. Arbejder bedst under pres, så det er ikke unormalt at jeg først er færdig nu, selvom det godt kan være lidt stressende :)

Så hvad er der sket siden sidst? :)

Weekenden har stået på et fantastisk bryllup for min fætter og hans kære Marie - det var en dag i kærlighedens tegn og de gav udtryk for, at dagen var perfekt - og kan godt forstå dem!
Marie var smuk i hendes lange, flotte kjole og Christian bar flot "deres" farve - nemlig grøn.. 

Anne her, hun bar først en lang, mørke grøn kjole med træsmykker til. Om aftenen fik jeg en kobolt blå guldlang kjole på og håret sat i en donut med små perler omkring - tror vist I skal have et par outfit billeder, selvom det er en madblog nu - men I får et indlæg med smukke billeder fra brylluppet :)
Og så nåede jeg også mit eget lille personlige mål inden brylluppet mht kost og træning - ikke tosset! :)

Og og og - så er køkkenet blev malet, som jeg fortalte om - det eneste jeg mangler nu er nogle nye greb og så have fyldt skabene igen - billeder af køkkenet kommer snarest.

Men nu - i seng :)


Ingen kommentarer: