mandag den 3. september 2012

Stille mandag morgen



Så blev det igen mandag og det føles som at dagene flyver forbi mig, og det er bare med og hænge fast. Det er nu også skønt, for der er fart over feltet og der sker noget..

Weekenden stod i lørdags på afslapning, træning og en gedign bytur, hvor jeg ført var hjemme kl 6.15, puh jeg var træt søndag! Søndag stod nemlig på en omgang Fitness med min svigerinde, vi var til en omgang "Stram op" og det var ret godt :) Men min motorik med tømmermænd var nu ikke det bedste ;) 
Og igår aftes var jeg til fødselsdag hos selvsamme svigerinde, det var så hyggelig en aften og hende + min bror havde lavet så lækker en 3 retters menu. 


I dag står den på skole fra 9-14, træning enten ude eller i fitness og så skal lejligheden altså rengøres. Plejer og gøre rent hver eneste søndag, men det var en smutter igår..

Håber I får en dejlig start på ugen, selvom mandag godt kan være noget hård.. 

2 kommentarer:

Elisa With Nielsen sagde ...

Lyder til du har haft en god og hyggelig weekend(:

Du er velkommen til at tage et kig forbi min give away, hvor man kan vinde et valgfrit sæt øreringe(:
Mine 3 andre give aways kan findes i venstre side af min blog(:

http://kreaman.blogspot.dk/2012/08/give-away-nr-3.html

Anne sagde ...

Du kan tro, at jeg havde en dejlig weekend, Elisa :)