lørdag den 31. marts 2012

MIT MØDE MED L.O.C!

Igår var jeg til den længe ventede og spændte koncert med L.O.C. Jeg var afsted med min kære veninde, som har et brændende hjerte for L.O.C ligesom jeg :)
Hele dagen gik med og være spændte og vi følte os igen som 15 årige piger, som  bare er alt for "over the top", men ham Mr. Liam O'Conner, han har altså en effekt på os :)

Koncerten var FANTASTISK!
Niklas varmede op og gjorde det ok, vi var nok egentlig bare lidt utålmodige, for vi kunne næsten ikke vente med og se Liam!
Og så dukkede han op og gjorde det så skide godt!! Og han havde taget den geniale USO med - ikke dårligt, ikke dårligt! :)

Og at vi så møder Liam i gaden!! Og får taget billede!! Og sludre med ham og hans ven Rasmus, som var det helt naturligt, det var for vildt! :)
Så nu et billedespam - vi starter med billedet af os og Liam (det var sent og vi var godt bedugget, så lige se med milde øjne på billedet ;) )







Maria's mobil med Liam's autograf! :)

Igår var uden tvivl en af de oplevelser som jeg vil minde tilbage til i lang tid, det var bare så god en aften! :)
Og så er det altså bare så dejligt, at sådan som Liam virker til og være på tv eller scenen, naturlig, sjov og frisk - at han også er det i virkeligheden! Altså helt ærlig, hvem pokker gider og stå og sludre klokken lort, mens man forsøger at komme ind på Saltlageret..
Stakkels Liam, han kom nok aldrig derind for alle de piger, som vil have et billede :P


Dagen i dag står på cola, jordbær og Private Practice - har nemlig FRIWEEKEND for første gang i nu 9 uger :)

2 kommentarer:

Annesofie sagde ...

I er nogle lækkerbiskener ;) !

Anne sagde ...

Hehe tak søde Annesofie :P
Det var bare så sjovt! :)