onsdag den 28. marts 2012

Lovefilm - testkanin..


Jeg er blevet valgt gennem buzzador til og "buzze" om LOVEFILM i 2 mdr, hvor jeg skal afprøve deres koncept, spread the word om dem og give anmeldelser om nogle af de film jeg ser.. Ikke dårligt vel? Jeg er lidt af en filmnørd og har ikke tal på alle de film jeg har, men jeg har mange - har snart ikke plads til flere i den store skuffe :)

Jeg blev oprettet mandag aften, fik kigget en masse filmtitler igennem og fik lavet min ønskeliste. Ens ønskeliste er de film som lovefilm sender hjem til en. De sender 2 film af gangen og når man er færdig med og se dem, så sender man den retur (lovefilm betaler) og så sender lovefilm 2 nye film/serier afsted til en - mega smart!
Og servicesen er bare i orden! Mine første 2 film lå klar til mig i dag, onsdag, efter skole i en fin lille pakke. Det er virkelig hurtig levering!
De to første film jeg har valgt er Bridesmaids og Bad Teacher - havde ellers håbet på Klassefesten, men mon ikke den kommer min dør fordi inden de 2 måneder er gået :)

Priserne veklser lidt efter om man kun vil have dvd/blu-ray eller om man vil have spil med også..
Jeg har valgt den med både film og spil og mener den koster 159/179 kr om måneden og så kan man også streame film ned til sit tv eller sin computer - ret smart ikk? :)

Så tjek LOVEFILM hvis du/I også er lidt af nogle filmnørder, som bare synes at det er for dyrt at gå i blockbuster - og de penge + tid du spare, kan du bruge på popcorn, slik eller bage en lille kage eller lækkert knækbrød til filmen ;)


Stay tuned people - I dag har jeg lavet chokolat whoopie pies og igår lavede jeg den (ikke mest billede-flaterende, men derimod) lækreste fiskelasagne :) 

4 kommentarer:

Bettina sagde ...

Jamen sødeste Anne - så gjorde det ikke helt så meget du ikke vandt alligevel :) De har fantastisk service, jeg har allerede lånt de første 15 film derfra, men jeg har også 3 hjemme af gangen ;)

Maj sagde ...

Det er faktisk et rigtig fint koncept, jeg har brugt Lovefilm før, men jeg er meget mere til at købe dem, end at leje dem ;)

Glæd dig til Bridesmaids, jeg elsker den, har set den SÅ mange gange nu, og den bliver ved med at være hylende morsom!

Bad Teacher er også okay, men mest fordi jeg er stor fan af Jason Segel - synes han er genial!

- Maj :D

Anne sagde ...

Nej det gjorde bestemt ikke noget Bettina - selvom det var en ret så lækker præmie, men så er der jo en anden sød læser, som får fornøjelsen af Lovefilm :)
Og SNYD at du får tilsendt 3 film af gangen, det ville jeg også gerne :)

Anne sagde ...

Hej Maj! :)

Ih lang tid siden, håber det går dig godt i filmens verden :)

Jeg giver dig så meget ret med filmene..
Bridesmaids var rigtig sjov, nøj hun var sjov gommens søster! hehe.

Og ja Bad teacher var ok, men ikke en film jeg gider se igen :)
Og Jason Segel er virkelig skøn! :)