onsdag den 7. marts 2012

New in.. Essie

Den anden dag postede Mette(tjek hende blog ud, Mette viser nogle inspirerende outfit) at billigvoks havde tilbud på Essie lakker, så jeg sprang straks til, det var jo et tilbud man ikke kunne sige nej til :) 

Jeg valgte 4 lakker.. (fra venstre af)
  • Orange, it's obvious!
  • Pansy
  • Play date
  • Turquoise & caicos



Jeg vil gerne give billigvoks massere af ros med på vejen! Jeg bestilte dem tirsdag eftermiddag og onsdag var postmanden her med pakken - super god betjening! Og så var de pakket godt beskyttende ind.
Så det er bestemt ikke sidste gang jeg bestiller lækre sager inde fra billigvoks! :)


2 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Nøj det var billigt! Fine farver :-)

Anne sagde ...

Det var nemlig billigt, Trine :) Og så var det jo med og slå til..
Den lilla har boet på mine negle siden jeg fik dem ind af døren :)