lørdag den 3. marts 2012

Open pita sandwich..




Sådan ser min aftensmad ud i aften, som jeg skal nyde med et glas iskoldt Pepsi Max (den eneste rigtige cola - ifølge mig :P ) og en masse stand-up på Zulu. Først Live fra Apollo, så Danish Dynamite og derefter sidste halvdel af Talegaver for børn :)

Dagen i dag er gået med arbejde på sygehus og så bagning af 3 slags kager/cookies til kage og kaf' date i morgen :) I får selvfølgelig opskrift af det hele i løbet af næste uge :)

Min nu til pita-sandwichen:

  • 1 stk grov pita brød
  • 2 "lag" iceberg
  • 1/2 avocado
  • 1 tomat
  • 1 dåse tun rørt med let mayo, salt, citron og majs (der bliver rester til i morgen også af det)
  • resten af oliven og feta fra gårdagens lækre aftensmad.
  • Lidt cremefraishe dressing
Man kan fylde den med hvad man vil, men jeg laver stort set altid pita som en åben sandwich, for den flækker alligevel med alt det lækre fyld jeg putter i :)

Håber I har haft en dejlig lørdag..
Nu vil jeg vende tilbage til stand-up og lækker sandwich - fornuftigt ikke? 

2 kommentarer:

Anja sagde ...

Mmm, det ser lækkert ud Anne :P

Rigtig god søndag til dig :)

Anne sagde ...

Tak Frk. B :)
Det er dejligt når aftensmaden er så nem og bikse sammen :)
Håber du har haft en dejlig søndag :)