søndag den 11. marts 2012

This is no goodbye ..

But see you later .. 

Har tilbragt eftermiddagen i skønt selvskab af kære veninder, hvor vi alle deler nogle enestående minder sammen - nemlig "vores" Afrika. Folk omkring en kan vel blive træt af og høre om "dengang i Sydafrika ... ", men sandheden er bare, at det var en anden verden, et eventyr som har den lykkelige slutning. Er evig taknemlig for at jeg mødte de piger dernede - utroligt at man finder så tætte veninder i så fjernt et land.
2 af pigerne rejser om 3 uger 15 mdr fra Danmark, de rejser halvdelen af jorden rundt, hvor de bosætter sig i Australien i en del af tiden. Jeg er misundelig! Men også lidt sørgmodig, da jeg kommer til og savne dem! Men jeg ved at om 16 mdr, så har jeg mulighed for og se dem igen, og det giver mig ro! :)



Ingen kommentarer: