mandag den 26. november 2012

Madplan uge 48



I morges da jeg slog øjnene op kunne jeg ikke komme uden om det, det er mandag, igen igen.. Sidste uge var hektisk og skøn, men glæder mig nu til den her uge, hvor jeg er hjemme mere end 2 aftener. For det andet kan godt blive for meget af det gode :) 
I dag er jeg startet på min nye praktik periode nemlig hjemmesygeplejen. Dog er jeg i de første 3 dage med en sundhedsplejerske, hvor jeg i dag har været på en skole til indskoling med 0 klasse. I morgen står den på seksualundervisning for fire 7 klasser, det bliver sjovt! :)

Lige nu er der blevet tændt lys i den lille hule, sex and the city boksen er fundet frem for at forsøde de mørke aftener. Og så er jeg i gang med at lave en liste, som jeg har glæder mig helt vild til - nemlig "projekt julegodter" Juhuu! :) Der er fundet så mange lækre opskrifter, at jeg simpelthen snart skal have besøgt Dronninglund Sygehus, så jeg kan dele lidt ud til de søde prøvekaniner :)





Men nu til denne uges madplan, som ikke bliver den mest sindsoprivende uge, men sådan er det jo engang i mellem :)

  • Mandag: Kylling filet m. ravioli og salat
  • Tirsdag: Mager brændende kærlighed iform af; Sellerimos og skinketern
  • Onsdag: Samme som tirsdag
  • Torsdag: Julemiddag på mit gamle praktiksted
  • Fredag: Muligvis aftensmad hos mine forældre
  • Lørdag: Holder kagefest/fødselsdag for nogle søde piger, så regner ikke med at kunne spise noget til aften.
  • Søndag: Æggekage eller suppe



Ingen kommentarer: