torsdag den 1. november 2012

Hip Hip Huuu....

RRAAAAAAAAA!


Billedet er fundet her.







Så er det sket igen! Et helt år er allerede gået og synes tiden flyver afsted, og nu kan jeg fejre fødseldag igen :)
Alderen siger nu 23 og det er ikke helt tosset, tror det kniber når jeg når de 25(Ahem!), men det er en helt anden sag :)
Jeg blev fejret igår af mine bedstere, bror+svigerinde, forældre og min dejligste veninde Charlotte. Menuen stod på pålægskagemand, da jeg havde meget sent fri, men der var tid til en ordenlig kage, så det blev et brag af en chokoladefyldt basse!

I aften skal jeg fejres endnu engang med mine forældre, bror+svigerinde. Vi skal ind og spise på Pingvin i Aalborg, som er en af mine absolut ynglingsrestauranter. Det er så utrolig godt derinde fra.
Gaverne, maden og endnu en opdatering får I i morgen, for nu skal jeg snart afsted til min sidste dag i praktikken. Lidt trist, men det er jo et godt tegn, for jeg skal videre i forløbet :)
Den sidste dag i praktik bliver fejret med et brag af kagerester :)



7 kommentarer:

Camilla sagde ...

Stort tillykke med fødselsdagen :o) Håber du får en SKØN dag! btw - 23 er jo INGEN alder :o)

Maj sagde ...

Tillykke Tillykke med dagen Søde Anne!

Og som Camilla skriver, 23 er virkelig ingen alder, bare vent til du skal runde de 30 - se den gjorde avs!

Hvor er det skønt at du bliver fejret med maner, glæder mig til at se billeder af mad og gaver :)

- Maj :D

Helle sagde ...

Tillykke med dagen!
Tror forresten at pålægskagemand er en meget nordjysk ting, for jeg har aldrig hørt om det, eller set det andre steder end nord for Limfjorden. :)

Bettina sagde ...

Tillykke med dagen :o)

Tina sagde ...

iasyKære Anne

Et stort tillykke med fødselsdagen - og tak for en fantastisk blog.

Anne sagde ...

Tusind tak for alle jeres hilsner! :)
Jeg havde en fantastisk dag og som I skriver, så er 23 heldigvis ingen alder :)

Malene uden R sagde ...

Forsinket tillykke med dagen :)