mandag den 19. november 2012

Madplan uge 47 + ny header

Mandag stod for døren i morges og endnu en ny uge er skudt i gang. Ofte kommer mandag lidt bag på mig og i dag var ingen undtagelse - hvor bliver den ekstra dag i weekenden af?? :)
Jeg har på fornemmelsen, at den her uge kommer til at flyve afsted. Jeg er hunde+hus passer de her dage, min mor har fødselsdag, hvor jeg skal stå i køkkenet for hende, der er en smuk, smuk mand som har en date med mig på fredag (og en hel del andre, dem snakker vi ikke om) nemlig Mr. LOC, lørdag står på julefrokost med sygeplejerskerne og søndag står nok på en del hovedpine.. 
Men selvom jeg har meget på programmet, så skal man jo også spise bare lidt ;) 

Mandag: Frisk pasta m. laks og spinat
Tirsdag: Frisk pasta m. tomater og evt oksekødsstrimler
Onsdag: Mors fødselsdag: Menu må I få at se senere :)
Torsdag: Rugbrød
Fredag: Ud at spise med 2 smukke piger inden LOC
Lørdag: Julefrokost - jeg skal medbringe dessert - forslag modtages gerne
Søndag: Ingen anelse endnu :)


Og så har I måske lagt mærke til, at der er sket lidt nyt på bloggen i form af en ny header :) Jeg leger lidt med layoutet herinde og har en ide om, at jeg skal have en mørkebrun eller sort baggrund, men jeg venter lige og ser :)

Hvad synes I om den nye header?


10 kommentarer:

Maj sagde ...

Hvor er det en smuk header du har fået kreeret Anne, du laver smuk mad og yndige kager - ville virkelig ønske at jeg havde tiden og tålmodigheden til at gøre det samme!

- Maj :D

Camilla sagde ...

Jeg synes den ser rigtig god ud, og især på den lyse baggrund :o)

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Nøjh hvor er den smuk Anne. Du er virkelig blevet god til de billeder der. Smukt smukt smukt :-) og sikke en herlig uge du har foran dig :-) nyd den :-)

Kimmie sagde ...

Hvor ser din nye header flot og lækker ud :)
Mums .. Hold da op en uge du har i vente - men en god en. jeg glæder mig meget til julefrokosten på lørdag. :D
Jeg er meget spændt hvilken spændende dessert du disker op med :P ..
Knus Kimmie ..

Anonym sagde ...


Hej Anne det ser super godt ud, det virker inspierende med gode billeder, Flot.

Hilsen Lene

Anne sagde ...

Hej Maj :)

Tusind tak søde Maj! :) Åh du kommer altid med sådan nogle søde ord på vejen, det er altså dejligt :)
Jeg vil gerne sende en portion tålmodighed din vej, hvis du så sender mig en portion af alle dine lækre retter min vej! :)

Anne sagde ...

Hej Camilla :)

Jeg synes også at den er finest med den lyse baggrund - men tror der kommer til at ske en ændring i layoutet herinde, men nu må vi se ;)

Anne sagde ...

Hej Kristine :)

Tusind tak! :) Og det er dejligt, at du synes at billederne er blevet bedre :) jeg har bare det dumme problem, at jeg kun har 1 vindue som giver ordenlig lys - øv :/
Og ja min uge er en af de bedre, så det er med at nyde den og huske den, når de mindre gode uger dukker op :)

Anne sagde ...

Hej Kimmie :)

Tusind tak sveske! Dejligt at du kan li den - jeg fik også brugt lidt tid på den, så det er dejligt, at I andre synes at den er fin :)
Og jeg glæder mig virkelig også til julefrokosten, dog er desserten uvidst fra min side også, heeh :)

Anne sagde ...

Hej Lene :)

Tusind tak for de pæne ord :)