fredag den 30. november 2012

Julen sig nærmer



I morgen siger datoen d. 1 december og julehyggen begynder for alvor at sprede sig i de danske hjem. I morgen skal jeg have pyntet den lille hule op, selvom det er begrænset, hvad jeg har i julepynt, så tror jeg, at det kommer til at blive super hyggeligt. Meeeen jeg har da fået købt lidt nyt ind :)
Julegodter har jeg kun lavet 2 slags af, som egentlig er mere et forsøg ud i lakridsens verden. Jeg har nemlig været heldig at modtage nogle lækre lakridsprodukter, men mere om det senere :) 
Mellem alt julepynten og bagning af brunkager, så skal jeg besøge min skønne farmor. Weekenderne bliver hurtigt booket op, men i morgen er planerne blevet aflyst og jeg vil nyde formiddagen hos farmor :)

Lige nu er jeg kommet hjem efter en skøn dag hos mine forældre. Efter spinning i formiddags kørte jeg mod gården. Min far holdte en af hans årlige jagter, hvor de afslutter med en stor jagtmenu. Så da jeg dukkede op stod min mor halvstresset i køkkenet, med en af hendes veninder, og var i fuld sving. Og det smagte kan jeg love jer! :)
Bordet var pyntet noget så smukt med kogler, Georg Jensen og flotte grønne blomster (navn?) :)

Og nu vil jeg putte under tæppet med hyggestrømper på og nyde den sidste dag i november - det er altså nu lidt hyggeligt at sneen daler stille, mens man sidder inden for under tæppet med te :) 

Ingen kommentarer: