mandag den 18. juni 2012

Sølvbryllupsmenu fra i lørdags


Mine forældre havde sølvbryllup i forrige uge og det skulle fejres i lørdags...
Mine forældre ville ikke have opmærksomhed på selve dagen og ville have et lille flæng til middag - så det blev til min bror, svigerinde og mine 2 bedstemødre + vedhæng. 



Forretten bestod af kammusling, tigerreje og lækre asparges i en sauce bestående af safran..


Hovedretten var kylling fyldt med spinat og ricotta, nye kartofler + sovs og en perlespeltsalat med masser af krydderurter, rød peber og feta.. 


Og denne lækre dessert var en ananas trifili - yum! :D










I dag står den på eksamensprojekt og vi skal have vejledning her kl 13.
Krydser fingre på at der ikke skal laves det vilde om, så vi kan komme i gang med og læse op på pensum..
Håber Jeres mandag er mere spændende end min er :) 

Ingen kommentarer: