tirsdag den 12. juni 2012

Fra moders have



2 billeder der kan få smilet frem i mig er disse to.. 

Jeg har nemlig været en tur hjemme (
med vasketøj - ahem, ahem.. Er dog lovlig undskyldt, da jeg ellers skal i vaskeri og ordne vasketøj, så jeg nupper stadig mors vaskemaskine ;) ) men i deres have, blomstrede der de fineste og smukkeste blomster.. 
Jeg kan ikke navnet på dem, men de små lyserøde blomster oser af romantik, hvor blomsterne i min Kähler vase bare gør en glad i låget med deres fine farver :)

Fik jeg sagt at jeg ELSKER friske blomster? :)

Næste gang jeg skal hjem, som er på fredag, så skal jeg have min store krukke med krydderurter med mig - har nemlig købt et fint lille bord + 2 stole til gården og så kan de stå derude og hygge sig sammen :)










Der kommer ikke et indlæg om mad i dag, men det kommer i morgen :)
Skal nemlig lave en fransk klassiker i aften, som bla. indeholder sardiner :)
Kan I mon gætte hvad det er? 





God aften derude! :)

Ingen kommentarer: