fredag den 8. juni 2012

Forlænget weekend - sæt i gang




Selvom jeg har "trukket stikket ud", så har jeg selvfølgelig stadig en masse planer - typisk egentlig! Når man endelig har fri, så har man ikke fri alligevel, men det kender vi vel alle?
Jeg har for første gang i ca. 1-2 måneder sovet nogenlunde længe, når man er vant til og være oppe kl. 5.30, så er kl 8.00 vel længe, ikk? :) 

I dag skal jeg have ordnet lidt af min fars Far's-dags-gave, da de er på ferie for og fejre sølvbryllup, så har vi haft lidt ekstra tid til og forberede det hele :)
Og så skal jeg helst have bagt et lille projekt også og så står den på bowling med klassen i aften - hvilket jeg havde glemt alt om, da jeg pakkede min weekendtaske til og tage med hjem til gården med. Så jeg skal også en smut tilbage til lejligheden, så der bliver en værre masse kørende i dag også.. Men mon ikke jeg når det hele :)

Jeg har lavet lidt om på bloggen igår og fumler lidt med det hele. Vil MEGET gerne have bloggen om på eget domæne, men jeg er virkelig en spade til teknik, så da jeg havde fået købt domæne og det hele, ja så kan jeg ikke finde ud af det - typisk! Så nu laver jeg lidt om herinde og kommer nok også til og slette en del indlæg, vil nemlig gerne have bloggen til primært kun og være mad, så der bliver ikke flere outfits (hvilket I heller ikke har set i lang tid). Håber I stadig følger med - I har vel også kunne fornemme at det er maden, som jeg helst vil blogge om?

Men jeg vil smutte igen, jeg har nok og se til i dag trods alt :)
Håber I får en dejlig weekend, jeg kigger nok først ind i morgen igen :)




Ingen kommentarer: