tirsdag den 23. august 2011

The nurses kom til middag på landet ..

Gruppebillede - længe leve selvudløser! :D 

Der blev snakket og hygget i mens ... 

andre gav den gas på tennisbanen .. 

Og der blev tjekket mobil med lukket øjne ;) (sorry girl, men jeg havde ikke mange billeder at vælge imellem) :)

Jeg fik pyntet desserten :)

Og pyntet salaten med spiselig blomster.. Smukt så det ud :)

Og der blev spist og hygget - og hvor er I alle skønne! :)

Og jeg fik serveret lækre cupcakes til dessert... Mmmh... 



Igår havde jeg 8 nurses til middag på landet og jeg synes at aftenen gik meget vellykket :)

Menu'en var således:



  • Bøffer af kalve mørbrad
  • kylling inderfilet marineret i hjemmelavet barbeque sauce
  • Rosmarin kartofler
  • Bearnaise sauce
  • Mango salat
  • Blandet salat m. peanuts
  • Focaccia brød
Og til dessert:
  • Pink vanilla cupcakes m. nutella frosting
  • Chokolade cupcakes m. cream cheese frosting

Pigerne spiste med velbehag, så alle mine anstrengelser var total det hele værd! Jeg får lov til at slippe min indre Foodie ud og jeg nyder det! De af jer som kender mig privat ved, at jeg har det bedst bag et komfur, og jeg har alle dage gerne ville være kok, men arbejdstiderne og presset kommer lidt i vejen for den slags familie jeg gerne vil have + jeg har det skide godt med mennesker :) Så min indre kok bliver sluppet løs engang i mellem :)

De næste par dage kommer der en del opskrifter ud, håber I tager godt imod dem :)
Mine cupcakes blev heldigvis taget godt imod og jeg havde endda så mange tilovers, at min gamle arbejdsplads (netto) fik kage næsten helt uanmeldt i dag, min dejlige veninde, Maria, havde inviteret mig til te = kage, min bror fik en tallerken til ham og hans kæreste, og hans svar var: Tak, de er flotte og vildt gode! :D (sikke en skøn sms og få! :) )  Og så var der også lige et par stykker til mine forældre.. Jeg havde bagt pænt mange :) hehe.. 


Men endnu engang tak for en fantastisk aften, piger.. Jeg ser frem til endnu et halvt år med jer - jeg er sikker på, at vi kommer til at nyde hver en oplevelse af det :) 


Og se lige en skøn buket jeg fik :) Jeg elsker blomster og hvis det stod til mig, så skulle jeg have friske buketter i huset hele tiden :)

 Jeg takker af for en skøn aften! :)
Mwah <3 (kys lyd :) hehe)

5 kommentarer:

Annesofie sagde ...

Hvor ser det bare hyggeligt ud - og sikke en mester kok/bager du er :o)

Misunder dine evner!!

Anonym sagde ...

all of those flowers and food look so nice :)

Anonym sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud og sikke noget lækkert mad :-)

KH
Birthe

Bettina sagde ...

ej hvor ser det bare hyggeligt ud :o) ville ønske jeg havde den energi til at lave mad du har :)

Anne sagde ...

Annesofie: Det var virkelig en succes aften, synes jeg.. Der er jo ikke noget bedre end glade gæster med mættede maver :) Og tusind tak, jeg har nok en lille kok, der gemmer sig hos mig :) hehe..

Megan: Thanks Megan :) The food was SO good! :)

Birthe: Tusind tak :) Jeg havde virkelig glædet mig til at lave desserten, og det er bare så skønt, når det hele flasker sig :)

Bettina: Tak søde Bettina, men energien i køkkenet er der heller ikke altid, det er mest når der kommer gæster :) Til dagligt er det mor som er i køkkenet.. Men fra 1 feb. skal jeg rigtig til og lave mad jo :) Så må I komme forbi en dag :)