mandag den 8. august 2011

Dejlig ferie med skønne mennesker..

Så er jeg hjemvendt efter en dejlig miniferie i det sjællandske, jeg fik besøgt en gymnasie pige og 2 afrika piger.. 


I får et skønt billedespam igen, håber I er ok med billedespam? :)


Starbucks <3


Skønne Helene & Maria på en siciliansk restaurant i Helsingør.. 

Den nye top fra H&M i brug.. 

Lisa-Gry & Iris i vinduet.. Denne smukke, søde hytte står i Iris' forældres have, her sov vi alle 4, vildt hyggeligt :)

Dagens foran rådhuset.. I know, det outfit har I set mange gange, men det er altså mit yndlings for tiden :)


Brunch <3 Denne blev indtaget på Stellas i københavn centrum, vildt lækkert og til kun 69 kr for brunch buffet.. 

Mig, Lisa-gry & Iris i jacuzzi :) Altså Iris' forældre har bare alt! :)

Ost, kiks og rødvin . Mums ..

Tak for en super weekend, piger! 

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikke nogle skønne billeder af dig, Anne :-)

KH
Birthe

LeneM sagde ...

Sikke et dejligt indlæg! Det var godt, at du havde en fab tur derover. Og hvor ser du bare skøn ud på alle billederne!! pffft, din lækre tøs!

Anne sagde ...

Hej Birte og Lene :)

Tusind tak for de skønne ord :)
Jeg havde virkelig en fantastisk tur og det er sådan nogle ture som gør, at man lige kan arbejde fuld skrue de næste 2 uger :)