torsdag den 4. august 2011

Morgenmad ala. sommer.

Jeg elsker sommer og friske bær, det er bare så god en start på morgen..
Stort set hver/hveranden dag i Sydafrika spiste jeg græsk yoghurt m. bær til morgenmad, og fik sådan lyst til at få det igen.. Så det skulle jeg have til morgen i dag :)

200 g 4 % græsk yoghurt
5 store jordbær
lidt musli
lidt akacie honning

mums :) I morgen vil jeg gøre kunsten efter :)


Fik også min nye trøje på i dag, har fundet den hos Samsøe Samsøe, fra mærket Envii,
elsker den karrygule farve og de brune knapper..

Og fik noget nyt styling produkt fra Poul M til mine krøller, og hvor virker det bare! Mine krøller sidder så flot igen, var ikke helt tilfreds med det produkt, jeg fik hos min egen frisør.. Hurra for en veninde som er frisør med gode tips! :)


Have a nice day, Ladies :)

4 kommentarer:

Anne sagde ...

Karrygul er den fedeste farve!!
Lækkert sommermorgenmad, må snart afprøves herhjemme :)

KH Anne

Bettina sagde ...

Altså søde Anne, kan man få dig som privat kok herhjemme, du laver altid sådan nogle lækre ting, og lige pt kan jeg ikke lave noget som helst med den dumme hånd:o) JEg er misundelig;) Lækkert outfit.¨

-Bettina

Anne sagde ...

Anne:
Jeg er vild med den lidt karrygule farve, den her er bare lige en tone mørkere, hvilket ikke gør noget :) Og morgenmaden er bare altid lækker :)

Bettina:
Tak for de søde ord :) og hvor er det altså træls med din hånd! Kunne se i dit indlæg at der ikke er udsigt til bedring, sikke en gang møg!!

Dyreglad-pige sagde ...

Ej hvor ser det lækkert ud(:

Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min give away, hvor man kan vinde noget sminke(:

www.dyreglad-pige.blogspot.com