søndag den 28. august 2011

Gårdagens middag..

Igår fik vi gæster til middag, så jeg så mit snit til at bage lækre Hvidløgssnegle, som jeg har set hos Birthe.. Og opskriften har jeg fulgt efter hende, men da jeg ikke brugte en bagemaskine, så lod jeg dejen hæve 1 gang i 30 min, hvorefter jeg slog dejen ned og fik den rullet ud, fyldt, rullet sammen og samlet igen :)


Til middag fik vi Italiensk-inspireret svinekoteletter m. fyld af porrer, tomat, lufttørret skinke og bøffel mozzarella.. Mums siger jeg :) 




De blev rigtig luftige og lækre.. Ikke sidste gang jeg serverer dem :)




Gårdagens tallerken




I dag har jeg haft sidste arbejdsdag, bliver helt skønt at starte på studie igen.. 3 år tilbage, men det kommer til at gå stærkt, sådan er det altid :)


Og i dag har jeg nået et stort mål for mig selv! :D
Jeg har for første gang nogensinde løbet over 5 km! Løb i dag 5,6 km og fik også cyklet 10 km.. 
Jeg er ret stolt :) hehe.. 


Og i dag stod aftensmaden på Paella, den får I opskriften på i morgen. Den bliver smækker skøn!


Nu vil jeg nyde en kop Strawberry&lemongrass te, den er altså mums.. Og så må jeg hellere få lavet lektier til i morgen.. På den igen.. :)




Håber I har nydt dagen :)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

OK, bliver nødt til at gentage mig selv: hvor ser det lækkert ud!! De koteletter må også på min liste :-)

KH
Birthe

Anne sagde ...

Tusind tak Birthe :D hehe..
Og jeg siger dig, det smagte ualmindelig lækkert :D