torsdag den 17. januar 2013

Torsdag kort fortalt


Gæt hvem jeg savner! Jeps, ham fyren her ser jeg alt for sjældent, har ikke set ham siden d. 1 januar, så nu er det vist på tide at jeg får givet ham (og mine forældre) et lille visit :) 

Torsdag kort fortalt er gået med en god, travl dag i praktik, rengøring, handlen og dessert making, for i morgen går det løs! :)
Mine 2 über skønne veninder fra gym kommer på besøg helt til lørdag, så den står på lækker mad, rødvin x meget!, tøset dessert, snak, snak og mere snak! :) Jeg glæder mig som bare pokker - jeg har været lidt små skranten de sidste dage, kroppen vil ikke overgive sig helt for sygdom, men jeg kan heller ikke ryste den helt af mig. Så jeg er sikker på at vejen frem er godt selskab og røde dråber :) 

I morgen får I dog en opskrift på en smækker-lækker Whoopie :) 

Rigtig god aften!

2 kommentarer:

Bettina sagde ...

Awwww så sød han er:D håber godt selskab og hygge gik dig hel på toppen igen:)

Anne sagde ...

Jeg er også helt forgabt i ham, søde Bettina :)
Men han er blevet så stor nu! :)
Og hyggen fik mig heldigvis på toppen :)