søndag den 5. februar 2012

Sidste søndag..

Inden skolestart.. 
Min morgen startede dejlig stille og rolig med en kop varm kaffe og frisk presset appelsin juice.. Jeg plejer og være meget glad for morgenmad, men de sidste 4-5 dage har jeg ikke kunnet få en bid ned, meget underligt!
Så mens jeg nød en kop varm kaffe, satte jeg radioen på P3 og gik i gang med de første lektier..
Skolen starter op i morgen og jeg glæder mig faktisk.. Jeg glæder mig til og lære noget nyt, få et bredere kompetence område og at se de dejlige piger igen.. Helt underligt at glæde sig til skole, når jeg har været skoletræt siden 8 klasse og har haft det svært ved at "tage mig sammen" i skolen.. Men det lader til at den cirkel er brudt! :)

Derefter stod den på pakning af det tøj, som jeg ved jeg ikke vil have på den næste uges tid.. Og nøj hvor jeg glæder mig til sommer nu! Alt ens farvestrålende tøj som kom ud af skabet og pakket ned i kasser, gi mig sommer nu! :)
Derefter afsted mod lejligheden hvor jeg fik pakket 5 flyttekasser ud og nu venter jeg bare til i morgen, hvor jeg kan komme i kontakt med Stofa, så jeg kan flytte :) Yai! :)

Her kommer det næste hold billeder :)
 (Se venligst bort fra rod :) )









Jeg har fundet de her møbler i Ikea og i Biva og den "røde" tråd i møbel søgning har været OPBEVARING.. Og det har jeg fået! Min seng har 4 store, kasser i bunden og der kan være så meget der i! Min seng er dog noget høj, men det er pga spring madrassen og top madrassen, men for mig gør det ikke noget at sengen er høj :) 
I løbet af næste uge skulle jeg gerne få gardiner op, muligvis et par billeder, et stort spejl og så skal der et tv op :) Og så tror jeg, at det er ved at være tid til, at mit køleskab og køkkenskuffer skal fyldes op med varer - og der er min mor så sød at give mig første omgang som en del af indflyttergaven.. Jeg har nemlig fået køleskabet af mine forældre, men da det var ultra billigt i Ikea (1795 kr for køle/frys), så besluttede de sig for, at fylde det op for mig :) Heldigt for min mave og økonomi! ;) 

Nu står den snart på film på TV2 og en varm kop te til :)
Og så i dag har jeg endelig fået smidt mit "jule-sul", selvom det først er i morgen der er veje dag, men kunne ikke lade være med at kigge :) Projekt det sidste vægttab er gået i gang, men det får I mere af vide om på et senere tidspunkt :) 

2 kommentarer:

Sussi sagde ...

Hvor ser det godt ud. Er vild med reolen med den røde baggrund :)
Tillykke med vægten!

Anne sagde ...

Tak Sussi :) Jeg er også så glad for, at jeg fandt en reol med farve. Biva har 3 forskellige sæt med forskellige farve kombinationer :)
Og tak! :) Det er så dejligt, når vægten daler stille og roligt :)