tirsdag den 28. februar 2012

Jeg er hoppet med på bølgen..



Nemlig på donut bølgen.. Godt nok ikke den spiselige af slagsen, men derimod hår-donuten. Jeg har købt min i H&M og troede ikke mit hår var langt nok til den, men det går lige :)
Selvom rigtig mange går med den, så er jeg nu hoppet med på trenden, fordi den giver fylde i min knold, som ellers har tendens til og blive flad. Mest fordi jeg ikke tupere mit hår, da jeg ikke har en børste. Og ja, jeg har ikke en børste, fordi jeg ikke reder mit hår med en børste, men med fingrene når det er vådt. Måske det lyder lidt halv klamt/underligt at jeg ikke reder hår med en børste, men har I set et garn, som er blevet permanenten, som så bliver tortureret med en børste? Nej vel ;) Det ser gyseligt ud!

Nå ikke mere pludder pladder herfra. Sidder lige nu og ser Go' aften Danmark, mens jeg venter på min udlejer. Vi har endelig tid til og lave tjek i lejligheden - dælme også på tide..
Og så er min pakke fra Dorothy Perkins kommet, men postdrengen kunne ikke finde den i deres lager, så skal prøve igen i morgen. Håber de så kan finde den!


Og husk nu og deltage i min Give away :)

5 kommentarer:

Anna Banana Butterhair sagde ...

Uh jeg er meget spændt på at høre om den orange kjole du har bestilt. Er selv blevet ret forelsket, men da jeg ikke har haft nogle erfaringer med at vælge tøj ud fra de engelske størrelser ville det være mega cool hvis du kunne komme med en lille bemærkning om hvordan størrelserne passer i forhold til deres guide :) Jeg kan nemlig slet ikke få den ornage skønhed ud af hovedet siden jeg så den hos dig forleden dag :)

Anne sagde ...

Jeg skal nok give en melding Anna :)
Jeg blev også bare så skuffet igår, da jeg stod dernede og ventede på pakken - glæder mig sådan til og prøve dem, tror bare den orange skriger "FORÅR!" :)
Sidst jeg købte tøj hos dem, var det for stort, men jeg tror mere at det var et resultat af, at jeg troede jeg brugte en større størrelse end jeg gjorde.
Men jeg laver lige et indlæg om dem, når jeg får dem :)

Anonym sagde ...

Hej Anne :-) hyggelig blog at læse :-) hvad er det for en ting du har købt til at lave den fine frisure? Kunne man måske lokke er billede ud af dig? Venlig hilsen en anden Anne

Anonym sagde ...

Hej Anne :-) hyggelig blog at læse :-) hvad er det du har købt til at lave den fine frisure? Kan man måske lokke et billede frem?? :-) venlig hilsen en anden Anne

Anne sagde ...

Hej Anne :)

Skønt at du kan li og læse min blog :) Det er altid dejligt og høre..

Jeg har sat håret med en "Donut". Man kan købe den på nettet, men lige nu har H&M den også til 25 kr (I hvert fald H&M i Aalborg-området) og så ved jeg, at man kan købe den i Glitter også, dog til omkring de 80 kr..
Jeg skal nok lige lave et kort indlæg om den, hvis det ønskes :)