mandag den 20. februar 2012

Mandag, kære mandag..

Så er der mandag igen og den er altså lidt hårdt ved mig!
Undervisning om profession fra 8-14, det er altså lidt hårdt! Især efter en weekend som stod på 25 timers arbejde på Aalborg sygehus - jeps, 25 timer! 9 timer lørdag og 16 timer søndag, så er der også kommet penge i kassen :)
Lørdag aften blev min dejlige veninde Charlotte fejret med 2 andre piger, hvor Charlotte havde lavet LÆKKER mad, mums hvor det smagte.. Og bagefter fik jeg desværre tæsk i Partners, dammit.. 

Senere idag kommer Stofa forbi, de kom ikke i fredags alligevel, så nu håber jeg altså at jeg får tv+internet i dag! Især fordi der er mange ting, som jeg glemmer og ordne i skolen, fx boligstøtte - og sikke et helvede det er! Håber jeg kan overskue det, selvom mit søvn niveau er i underskud. Weekendens mad projekt blev ikke til en realitet, og desværre havde jeg sat en ordenlig portion Butterbeans i blød, men har ikke været hjemme til og koge dem, så nu har de stået i blød i 48 timer, så tror jeg bliver nødt til og smide dem ud, ork.. Havde ellers en lækker suppe i tankerne med den, men den bliver flyttet til en anden dag. 


I forrige uge fik jeg en lækker portion salat m. rejer, caviart og frisk mozzarella. Elsker salater, for man bliver så dejlig mæt af dem, men det er sjældent jeg bestiller dem, når jeg spiser ude, så skulle det lige være Stygge's bondesalat, mums! :)




Jeg håber I har fået en god start på ugen :)
Og så håber jeg, at jeg snart får net, for det er altså noget nemmere og blogge hjemmefra end i skolen..

Ingen kommentarer: