mandag den 27. februar 2012

Det gør mig glad når ...

Jeg modtager en pakke fra min søde vejleder fra Sygehuset med en gave i! :) Et skønt navneskilt som gør min uniform lidt mere personlig, når man er på arbejde. Min vejleder er bare så sød og kreativ! Tak Tina!! :)














Jeg laver en lækker Chai Latte og græsk yoghurt med blåbær og vanille sirup til morgenmad, mums.. 


 Man forkæler sig selv med smukke kirsebærgrene med de yndigste små knopper på. Glæder mig til og se dem springe ud og give mig håb om forår snart :)

At min mor kom forbi med disse 3 skønne, gamle og nymalet ølkasser :) Min mor, hun er ret skøn. Jeg fandt disse 3 kasser på vores loft og spørger om jeg må male dem, hvilket jeg gerne må. Det næste jeg ved er, at min mor spørger hvilke farver de skal være i og voila, så har hun gjort det fordi "Jeg havde jo alligevel ferie og tid" - skøn mor hva :) At hun så også lige havde mit vasketøj med gør hende bare endnu skønnere ;)
Jeg må altså snart forkæle mine forældre med lækker mad og en gave :)


Hvordan har Jeres mandag set ud?

Tjek bloggen i aften, jeg poster Give Away'en senere :)

3 kommentarer:

Malene uden R sagde ...

Det er da vist en skøn mandag at starte ud med! :)
Her har min mandag stået på det sidste skoleophold (de næste 4 uger), hvor vi har lavet nul og niks. Det hjælper ikke just på trætheden, som jo næsten altid er her en mandag efter ferie :)

Kathrine sagde ...

Og jeg blir' helt glad af dit glade indlæg :)

Virkelig nogle fine kasser og blomster - og den chailatté der.. UHM siger jeg bare!

Charlotte sagde ...

Sådan nogle skønne billeder du har lagt ind :) Flot navneskilt din vejleder har givet dig og fede farver din mor fik malet kasserne i! :D