onsdag den 22. februar 2012

A lot of dots and orange..




Ups I did it again :)
Disse to smukke kjoler er røget fluks ned i min kurv og klikket hjem..
Kjolerne er fra Dorothy Perkins og kan ses her og her .. 

Dagen igår var lang i skolen, de sidste par dage er jeg taget hjem med følelsen af, at jeg intet har lært og jeg har spildt min tid, og så er det rigtig træls og bruge næsten hele sin dag på det..
Efter skole kom min kusines mand og ordnede min lamper, så nu har jeg lys i lejligheden! Yai! :)
Senere inviterede jeg min veninde med hjem til mine forældre, hvor den stod på lækker italiensk mad, chokoladekage og bezzerwisser, så hyggeligt :)
Idag står på skole til kl 15.40, hvorefter jeg skal have ryddet ekstremt meget op i lejligheden, da den stadig bærer præg af flytning og installering af diverse ting.. 
Håber I får en dejlig dag :)

2 kommentarer:

Malene uden R sagde ...

Hvor er de skønne! Og specielt formen på den orange :)

Anne sagde ...

Du har helt ret Malene, formen på den orange er super skøn :)
Glæder mig allerede til sommerens grill fester, når jeg ser den orange kjole for mig :)