lørdag den 10. september 2011

New for the closet :) og gårdagens outfit..

Mat turkis skjorte fra Vila og en hvid tee fra Monki.. 

Jeg har en svaghed for skjorter og jeg måtte bare have denne her til samlingen! Jeg overvejede at købe den da jeg var i Kbh, men droppede det pga økonomien. Men den her måned har jeg råd til denne skønhed, så Haps Haps :)

Cardigan: Vero Moda. Tee: H&M. Nederdel: H&M

Puuh det er tidligt hva piger?
I dag skal jeg på arbejde på plejehjemmet, synes det er utroligt at der allerede er gået 2 uger på skolebænken.. Men SU'en kan jeg ikke overleve på, så den bliver spædet op med 4 weekend vagter om måneden.. Ville gerne have overskud til flere vagter, men der er så meget at læse og holde styr på det her modul, da vi har nogle store emner; Diabetes, blodpropper, smerter, ernæring og så resten af kroppens anatomi - ja der er nok at gå i gang med.. Så det bliver altså uden de vilde vagter herfra pt.. 



Senere i dag skal jeg bage en røvfuld cookies til min kusine og hendes mand. De holder barnedåb i morgen for lille Magnus og jeg har lovet at komme med cookies til dessertbordet.. Og jeg fandt endelig en lille gave, som jeg håber de bliver glad for :)


Senere i dag kommer der opskriften på chicken korma, så vi blogges ved :)

Ingen kommentarer: