torsdag den 14. marts 2013

Torsdags sludder



Torsdag er i fuld sving med projektskrivning og når det er over for i dag, så står den på et par erindringer og fejring af min kære far.
Der er gang i den hos mig og jeg har slet ikke fået tid til at lave noget som helst i køkkenet. Men weekenden bliver simpelten nødt til at stå på en eller anden form for bagning! :)

Men i dag må I "nøjes" med et par smukke billeder af de fineste, hvide tulipaner, og så husk at stoppe op, nyde solens stråler i det kolde vejr og tænk på, at foråret er lige rundt hjørnet! :)





























God torsdag!

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hej Anne

Wow, du er kommet hurtigt igang med projektskrivning! Som sygeplejerskestuderende mig selv (og akkurat lige så langt som dig), har jeg kun lige nået at få tænkt over hvad jeg vil skrive om - synes det er svært :)

Håber du får en god dag med projektskrivning og fejring af din far :)

Vh Malene (Cooking Casual)

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Nøjh en dejlig masse hygge :) Elsker billederne af de smukke tulipaner. Forårets snarlige komme er dog ikke nemt at holde humøret højt på, for med meldinger om sne og mere kulde er bare ikke øverst på listen! ØV!
Jeg kan sige så meget, at jeg blev MEGET glad, da jeg så solen bryde igennem her til morgen :) Så får man altså bare lige en del mere energi :)

Rigtig god weekend søde Anne :) Glæder mig til at se hvad du får bakset sammen af bage-lækkerier ;)

Anne sagde ...

Hej Malene :)

Mon vores moduler er ens bygget op så? :) Vi skal nemlig allerede aflevere på næste fredag og vi er så småt begyndt, at føle os en smule presset. Både i tid, men også i plads. Ih ha - stresssss!
Jeg håber, det går godt med din opgave :)
God weekend :)

Anne sagde ...

Du kan tro, der var masser af hygge, Kristine :)
Og jeg håber virkelig, at foråret snart vil melde sin ankomst, for alvor! Jeg dur bare ikke til det her vejr, hvor man hverken ved fra eller til..

Rigtig god weekend, søde Kristine! :) Og du kan tro, at du får af se, hvad jeg får bikset sammen i weekenden :)
Og jeg kunne næsten tænke mig, at dit køkken også kommer til at dufte af hjemmebag i weekenden :) hihi