tirsdag den 19. marts 2013

Gårdagens teaterforestilling; Eksil



Efter en helt igennem fantastisk weekend, hvor der kom ro i sindet, så er virkeligheden virkelig kommet! Uff for en ugestart. Der er afleveringsdag på minibachelor projektet på fredag og det giver altså små krampetrækninger i ansigtet! Selvom projektet går fremad og der i det store hele er god mavefornemmelse for opgave, så er det altid en stressende periode.
Så derfor udeblev madplanen igår, men det var mest fordi jeg skulle i teater og ud at spise, så fik slet ikke tid til at poste et. Jeg var nemlig så heldig, at en skøn veninde var med på se Eksil inde i Nordkraft. Sikke et stykke! Grænseoverskridende, kreativt og tankevækkende. Jeg havde læst bøgerne af Jakob Ejersbo inden og det tror jeg helt bestemt var en fordel! Stykket vil nok være lidt svært at forstå og føge med i, hvis man intet ved om plottet. Og hvis man ikke har det godt med nøgenhed, så skal man heller ikke se stykket - så er det sagt! ;) 

Min veninde og jeg spiste på Kunst og Spaghetti, som har valgt at have buffet mandag og tirsdag. Desværre var det en lidt blandet oplevelse. Jeg har en del gange været derinde og få pizza, som aldrig har skuffet. Men jeg ved ikke helt, hvad der skete igår. Der så ikke ud til at være styr på ret meget, da vi ankom kl 18.00. Jeg tror, at tjeneren havde været alene i et stykke tid, sådan virkede det i hvert fald. Men hun havde heldigvis et smil på hele vejen igennem!
Maden i buffen var helt ok og det gode ved, at de kun have buffet var, at retterne blev hurtig spist og der kom nye på bordet. 
Dog hvis jeg skal være helt ærlig, så vil jeg næste gang vælge at få en pizza for mig selv. Jeg synes, at kvaliteten plejer at være bedre og så blev jeg bekræftet i, at jeg ikke er så meget til buffet. Jeg kan godt li, at maden er lavet specifik til mig.




Nu venter en aften med at kigge en ekstra gang på projektet, hvorefter det altså står på Grey's Anatomi. Man skal jo huske at koble tankerne lidt fra, og så er Grey's vel også relevant for studiet? ;)

Rigtig god aften og i morgen kommer der en opskrift fra en af weekendens bageeventyrer :)



2 kommentarer:

A + K = ♥ sagde ...

Skægt, overvejede faktisk for nylig at prøve Kunst og Spagetti, men det kunne da være jeg skulle tænke mig om en extra gang (; Ville faktisk også gerne have set stykket, men det er vist udsolgt - sikke noget (;

- Anne

Anne sagde ...

Ej hvor sjovt :)
Altså jeg må nok indrømme, at min mave og jeg kunne ikke forlig os med deres buffet. Jeg har haft mavekneb/ondt hele dagen i dag :(

Mht. Eksil - en skam der er udsolgt! Hvis du kan få fingre i en billet, så kan jeg varmt anbefale det :)