onsdag den 11. januar 2012

Jack Daniels burger..



er hvad jeg har kreeret til aften.. Jeg fik sådan lyst til burger og guacamole, så der var ingen vej uden om, jeg måtte i køkkenet.. 
Da jeg var i Tyskland købte jeg Jack Daniels barbeque sauce med hjem og MUMS hvor er den god! :)



Jeg har ikke som sådan en ingrediens med mængden på sagerne, men I får lige en liste, hvad jeg har puttet i kødet til bøfferne..

  • oksekød
  • salt og peber
  • Jack Daniels barbeque sauce
  • Rasp
  • 1 æg
  • tabasco
Æltes godt sammen til smag og konsistens er som man ønsker. Man får seriøst de mest saftige bøffer! 


Burgeren blev lavet af grov boller fra Bilka, chilimayo, salat, agurk, guacamole og bagt parmesanost, samt ovnkartofler m. chilimayo..  Nam, nam nam.. :)
Jack D skal i hvert fald findes frem næste gang jeg laver burger, det er helt sikkert!


Dagen i dag stod på møbel-køb efter praktik.. Jeg fik købt sofa m. chaiselong(denne er også en sovesofa, så mine gæster ikke skal ligge på gulvet:) ), spisebord + 4 lækre stole og reol/rumdeler.. Alle disse ting har jeg fundet i Biva og tror snart jeg laver et indlæg, om hvilke møbler og indretningsideer jeg går og tuller med :)

5 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Hold fast den ser god ud! Helt caféburger agtig :)

Glæder mig til at se hvilke møbler du fik købt dig!

Craving For Becoming sagde ...

Har du fået lejlighed smukke?? :)

Men hvor ser burgeren lækker ud! Sådan én vil jeg også gerne have.. IH!!!! :D Nam nam nam. Bliver helt sulten. Det kan du ikke være bekendt ;) Haha.

Kram Lene
http://www.cravingforbecoming.dk/

Bettina sagde ...

Ummi numme det ser lækkert ud :o)

Malene uden R sagde ...

Mmmmmmh :)
Hvordan har du lavet det der bagte parmesanost? (føler mig som en blondine med det spørgsmål, men bliver altså lige nødt til at spørge) :))

Anne sagde ...

Hej piger :)

Burgeren var virkelig også god og næste gang I skal lave burger, så gør jer den tjeneste og blande bbq og brødkrummer samt æg i kødet - mums! :)
Jeg begyndet og update møbler og idéer fra på fredag af :)

Malene, jeg har lavet de parmesan stykker, ved at rive frisk parmesan og lægge det i en dynge på bagepapir, hvorefter jeg bager det i ovnen ved 150-175 grader, til det er smeltet og er gyldent i kanten :) Og så smager det super godt i burger, sandwich, salat og pasta retter :)