mandag den 2. januar 2012

2011 blev året hvor jeg ..




  • Begyndte på mit rette element - sygeplejerske studerende..
  • Hvor jeg rundede de % 50 kg! 
  • Hvor jeg fik mit første 12 tal - og så endda 2 af dem! 
  • Begyndte at blogge! :) 
  • Var til Nibe festival for 1 dag, 600 kr og så hørte jeg kun 2 koncerter og valgte at sidde ved et telt og drikke øller - de dyreste øller i mit liv! Men nøj det var hyggeligt..
  • Besøgte Rhodos med dejlige Charlotte, min første ferie iført bikini - grænseoverskridende og SÅ dejligt :)
  • Blev sommeren hvor jeg nød masser af Mojito og strawberry daiquiri's i mig.. 
  • Fik besøgt Afrika pigerne + Helene et par gange i KBH.. 
  • Fik den skønneste lejlighed som jeg flytter ind i til jan/feb! :)
  • Blev året hvor jeg har trænet mere end nogensinde og det resulterede i at jeg løb mine første 5 km.. 

Dette var 2011 i den korte version, jeg er sikker på at jeg har glemt nogle vigtige punkter, for hvor har der sket meget godt i 2011.. Der har dog også været sine mindre gode oplevelser, men det er som om, at alt det gode opvejer for dette :)

Jeg plejer normalt ikke og skrive nogle desideret nytårsfortsæt ned, men det vil jeg altså nu, da det er en god motivationsfaktor - især når man deler det med jer her på bloggen :)

I 2012 vil jeg stræbe mig efter at ... 
  • Tabe de sidste 10-15 kg, så jeg når min normalvægt og vinder rejsen til London med min dejlige mor.. 
  • At jeg fortsætter de sunde madvaner og motionsvaner når jeg flytter for mig selv..
  • At jeg skal inden året er gået løbe 10 km på løbebånd..
  • Bruge mindre penge på tøj og make up og spare op til diverse regninger i stedet..
  • Fortsætte med de gode karakterer i skolen!
  • Blive bedre til at tage flere vagter på arbejdet..
  • Blive ved med at være så god en veninde jeg kan for mine venner..
  • Drikke mindre COLA! Puh det trænger jeg til!
  • Arbejde på min generthed over for fremmede, for er slet ikke genert overfor folk jeg kender, men det kan virkelig være en hæmmer overfor nye mennesker!
  • Blogge om flere opskrifter, også de små hverdagsretter, som jeg har været tilgængelig til at droppe og blogge om.. 
  • Sidste men ikke mindst: Hold humøret oppe og bliv ved med at smile ligeså meget som i 2011! :) 

Og så slutter jeg lige af med et par af mine ynglingsbilleder fra 2011 :)

















Tak for 2011! Og tak fordi I er verdens bedste læsere, jeg kunne ikke få nogle bedre end jer! :)

6 kommentarer:

Sussi sagde ...

Sikke et dejligt indlæg og skønne billeder :)

Charlotte sagde ...

Et fantastisk år som 2012 næsten ikke kan overgå <3 Men man kan da prøve :)

Malene uden R sagde ...

En masse gode ting som er sket for dig i 2011 :) Men ser nu også frem til at følge dig "på egne ben" her i 2012! :)

Anne sagde ...

Tak Malene - og hvor bliver det spændende og se hvad jeg kommer til og blogge om, når jeg flytter :)
Det bliver sikkert ikke om de aftner hvor man får havregrød :P

LeneM sagde ...

Ih, sikke et dejligt indlæg!! Skønne ting, som du nævner.

Og hvor er det længe siden, at jeg har kommenteret din blog - men du skal vide, at jeg stadig holder øje med dig og din skønne blog! Du skal altså snart komme til Aalborg og lave noget mad her, som jeg kan smage. Mmm!!! :D

En masse kram herfra
http://www.cravingforbecoming.dk/

Anne sagde ...

Hej Lene! :)

Ej hvor lang tid siden vi har hørt fra hinanden, men jeg kan se, at du er kommet på eget domæne! :) Så kan jeg bedre forstå, at du blev væk for mig :)

Jeg stemmer stadig for et lille bloggertræf med dig, Bettina, Annesofie og Lise :) Det kunne være så sjovt og hyggeligt :)
Jeg bliver altså lige fluks fast læser hos dig igen, så du ikke bliver væk for mig :)