mandag den 9. januar 2012

Hjemvendt fra Kbh og mandagen er gået..

Jeg er hjemme fra København igen og det var en dejlig tur.. Der blev hygget, grinet, sovet længe, drukket vin samt øller på Scottish ved Rådhuspladsen, så det var en dejlig tur.. Der var ingen ture til Strøget eller indre København, da pigerne bor i Tåstrup, og det gør slet ikke noget, for det er heller ikke det, som er meningen med de her ture - og så spare jeg jo pengene, for tror ikke mit shoppegen kan klare Strøget uden at give kortet op ;)

Mandagen er startet med en hævet og øm hals, travlhed på arbejdet, underskrivning af lejekontrakten og derefter stod den på rundtur i diverse boligbutikker, og stort set alle møbler er fundet, nu mangler jeg bare og købe dem samt kigge i diverse genbrugsbutikker :)
I morgen bliver min dejlige hoppe solgt til en skøn familie, så håber at transporten går godt! :)

Aftensmaden i aften blev nem men lækker. Har besluttet mig for, at jeg også vil blogge om de aftener, hvor man ikke har gang i det helt store kulinariske køkken.. Så her er den ene del af min aftensmad, som stod på store, lækre rejer, æg og tomat. Den anden del stod på varmrøget laks med peber og naturel - mums! :)


Håber I har haft en dejlig weekend og at jeres uge er startet godt :) 

2 kommentarer:

Maj sagde ...

Ihh det lyder som en hyggelig og dejlig weekend, dem bør man have nogle flere af :)

Håber sørme ikke at du er ved at blive syg Anne, men at det bare er lidt kriller!

- Maj :D

Anne sagde ...

Ja de weekender skal være så velkommen :)

Jeg er godt nok desværre ved at blive lidt små syg, men jeg dukker nu stadig op på arbejde.. Det er som om, at det bliver værre, hvis jeg bare slapper af - så afsted med mig :)