fredag den 27. maj 2011

Good evening ladies :)

Har haft en dejlig dag i dag, skulle først møde kl 12.20 i skolen, så jeg fik trænet om formiddagen, skønt, skønt, skønt :)
Efter skole havde jeg taget en aftenvagt på plejehjemmet, er lige kommet hjem derfra. Så nu sidder jeg med et glas rødvin og spiser en cookie, god måde at "falde" ned på efter job..



Træt ser jeg ud, men et lille glas rødvin er altså godt :)
Og så skulle man vist også sove godt på sådan et lille glas, ikk? :)

Jeg håbe I har haft en rigtig god dag, og til de af jer som skal til karneval..
Ha' en rigtig fed tur!
Er lidt misundelig over jeg ikke skal derud, men jeg kan simpelthen ikke finde tiden til det, jeg har endelig en friweekend, men den skal bruges på studie, føler ikke helt jeg har styr på stoffet helt endnu, og skal snart i studieklinik, og så skal det jo sidde.. Så karneval må undvære mig i år.. Mon ikke også jeg overlever, især hvis der regner ;)

Nu vil jeg vente 5 min inden der kommer Dream Girls, tror jeg vil falde i søvn til den :) Og så tidlig op og til spinning, hvis jeg kan slæbe mig derop ;)

Godnat ladies :)

Ingen kommentarer: