mandag den 30. maj 2011

Cowboy, white shirt & heels..



Dagens outfit i dag blev til cowboy bukser, hvid skjorte og støvler med nitter..
Jeg er forelsket i mine skjorter fra H&M, der er et fint blonde-stykke på ryggen, har glemt at tage et billede af den del.. Men de er virkelig lækre og så koster de kun 179 mener jeg..


Senere på dagen smutter jeg til spinning, nu skal de sidste kilo altså af! Den sidste tid har jeg hygget mif for meget med bagning, hvilket har resulteret i at jeg ikke rigtig har tabt mig..
Men men men ..

NU er motivationen bare tilbage, jeg fik en gave af mine forældre for en uge tid siden, og det er at når jeg har tabt 60 kg, så smutter min mor og jeg til London, hvor hun betaler rejsen+mad+transport og lidt tøj, det er jo ren luksus! Og så lige London, den by jeg elsker mest (med Cape Town), se det er altså en motivationsfaktor som batter.. Jeg mangler 7,9 kg inden jeg er der, og ikke desto mindre, så når jeg har tabt 60 kg, så er jeg ufattelig tæt på min idealvægt, endnu mere win!
Og så glæder jeg mig helt vildt til at vise min mor London, vi har været derovre sammen med min bror+far, men jeg har været der yderligere 3 gange siden - Yes I do really love London..


I morgen skal jeg i praktik på sygehuset, jeg skal samle dataer til min eksamensopgave, håber det kommer til at gå godt :)

Har I haft en dejlig mandag, Ladies?

2 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Ej hvor er du bare smuk på nummer to billede WAUW og RAUW :P
Ja tak min mandag kunne vist ikke blive bedre :D
Håber du får nogle gode oplevelser i praktikken og en god patientsituation at gå til eksamen ud fra!
KnuzzZ

Anne sagde ...

Hvor er du sød, skøn og dejlig Charlotte! :)
Og hvor var det altså bare godt, at du fik det værelse! Glæder mig til og se det :)