onsdag den 18. april 2012

3 retters menu til mine søde familie..


Forret:
Stegte kammuslinger og krydrede, sprøde kæmperejer på bund af rucula.
Opskriften finder du HER :)



Hovedret: 
Middelhavslaks med tomatsalat, smørstegt spinat og pampasbrød.
Opskriften finder du HER :)



Dessert:
Eton Mess med jordbær og hindbær coulis med hyldebærblomst.
Du kan finde opskriften HER :)








Igår havde jeg min søde familie til spisning som tak for hjælpen med indflytning, så der skulle nogle lækre råvarer og en lækker menu til. Forretten er en som jeg uden tvivl vil lave igen, den smagte så dejlig og kan varierer mellem skaldyr som man har lyst..
Hovedretten skulle være fyldt med smag, men stadig over i den lettere afdeling af hovedretter, så der var plads til dessert. Så det blev til en lækker, fed laks fyld med soltørrede tomat, oliven, hvidløg og basilikum..
Desserten blev den engelske klassiker med et lille tvist - Eton mess. Tvistet ligger i hindbær coulisen, hvor jeg tilføjede hyldeblomst - yum! :)

Opskrift på disse 3 retter kommer i løbet af ugen og senere i dag tjekker jeg ind for og vise jer den nye mand i mit liv! :D  

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hold nu op hvor ser det lækkert ud, jeg ville gerne være i familie med dig :-)

Mange hilsner
Birthe

Anne sagde ...

Tusind tak Birthe :) Jeg tror også, at de var ret godt tilfredse igår da de tog hjem :)

Bettina sagde ...

Man burde virkelig ha været en af den der hjalp dig med at flytte :D ser godt nok lækkert ud :D

Anne sagde ...

haha Bettina :)