tirsdag den 9. april 2013

Tirsdags kvidren




Et hurtigt lille pip fra mig.
Jeg kan ligeså godt indrømme det - bloggen bliver forsømt på det groveste. Jeg får ikke læst andre skønne bloggers indlæg, jeg får ikke selv blogget og jeg får ikke lavet ret meget mad, som er værd at blogge om.
Jeg var desværre så uheldig, at jeg natten til søndag blev syg. Så "dum" som jeg er prøver jeg at tage på arbejde, men må desværre bukke under for feberen og tager hjem kl. 11. Influenza-agtig sygdom havde ramt min krop - og så lige i eksamensugen, WTF! 

I dag er første dag uden feber, dog på pamol, og har turde gå udenfor lejligheden i dag. Hvilket blev fejret med et lille møde med de søde piger, jeg skrev eksamensopgave med, hvor vi fik snakket lidt pensum. Herefter fortsatte 3 af os ned til Café Friends og efterfølgende på Baresso. Hurtigt var klokken 16 og nu prøver jeg at læse det sidste, samt skrive et oplæg, som skal starte eksamen på torsdag. 
Lige nu har jeg en "grov skitse" af mit oplæg, men døjer med at få det hele ned som flyver oppe i hovedet. Men jeg er fortrøstningsfuld. For der er dejlige ting forude. Ting som veninde+baby besøg (som smelter mit hjerte), besøg hos forældre, frisør, planlægning af Finlandstur (som I da også skal have hørt om!) og så skal der pakkes en kuffert og findes et pas - for mandag. Ja mandag der starter et eventyr på 6 dage! :)

Men lige nu kalder eksamen og det oplæg laver ikke sig selv.

Og hvis I har studset over at der ikke er en madplan i denne uge, er det simpelthen fordi at sygdom har sat en stopper for det. Der bliver spist knækbrød og æbler. Og så skal køleskabet tømmes helt inden søndag, så den står på knækbrød ooooogg knækbrød. Og "jeg inviterer mig lige på aftensmad hos jer i morgen" opkaldet :)

2 kommentarer:

Maj sagde ...

Æv æv for sygdom! Det har vi også været igennem herhjemme, men den er heldigvis også ved at være på retræte...

Pøj pøj med eksamen, men jeg ved bare du klarer det fantastisk!

- Maj :D

Anne sagde ...

Åh nej dog Maj, træls at I også har været ramt af sygdom :(
Og med sådan en lille nus så er det bestemt ikke sygdom man har lyst til at inviterer indefor :(

Og tak med "pøj pøj", denne her gang får jeg virkelig brug for det, så tusind tak! :)