torsdag den 4. april 2013

Hverdagen kalder



Hold da op, pludselig så var der stille herinde. Der kan ske så meget, at man helt glemmer tiden. I den forrige uge har det stået på mange aftaler med familie, venner og arbejde. Den har stået på en hel dag med skønt familie, hvor der blev spist lækker mad, dystet "drengene mod pigerne" i Gokart, lacer game og bowling - det endte vist ret lige. Drengene vandt gokart og pigerne vandt lacergame :) 
Lige nu står den på eksamenslæsning, for eksamen er lige rundt hjørnet. Nemlig d. 11 april. 
Derfor kan det også være, at her bliver lidt stille herinde lidt endnu. Vil forsøge at komme med et enkelt indlæg hist og pist for overspringshandlinger skal der jo til ;)
Lige nu vil jeg vende tilbage til Go Morgen Danmark og min morgenkaffe :)
Her nedenunder kommer der lige lidt billeder fra påske lørdag, som blev bragt med skønt familie hele dagen :)









5 kommentarer:

A + K = ♥ sagde ...

Sikke hyggeligt og fint et påskebord - det skriger jo forår hele vejen igennem (;

- Anne

Maj sagde ...

Åh jeg kender det kun alt for godt søde Anne, her æder dagene virkelig også hinanden, og jeg skal hele tiden prioritere hvad jeg vil med den sparsomme fritid jeg har, når sønnemand sover ;)

Som altid er det nogle virkelig smukke billeder, man bliver helt glad og varm :)

- Maj :D

Anne sagde ...

Tak Anne :)
Du kan tro at min fætters kæreste/hustru havde lavet det mest gennemførte påskebord :) Det var så hyggeligt at sidde ved så flot et bord :)

Anne sagde ...

Åh ja Maj, dagene æder virkelig hinanden og jeg kan virkelig godt forstå, at de gør det hos dig og lille manden..
Og det er bare med at nyde den sparsomme fritid du har, når han nupper en lille lur :) Men om man så får lavet noget i de stunder, det er jo lige det :) For måske man nogle gange bare mest har brug for at hvile sig :)

Anne sagde ...

Åh ja Maj, dagene æder virkelig hinanden og jeg kan virkelig godt forstå, at de gør det hos dig og lille manden..
Og det er bare med at nyde den sparsomme fritid du har, når han nupper en lille lur :) Men om man så får lavet noget i de stunder, det er jo lige det :) For måske man nogle gange bare mest har brug for at hvile sig :)