torsdag den 11. april 2013

Eksamensdag!



Eksamensdag.
Man kan helt fornemme hvordan ordet påvirker kroppen i form af nervøsitet og følelsen af at være utilstrækkelig..
Jeg er heldigvis blevet bedre igennem alle de forskellige eksamener som uddannelsen består af. I dag var min eksamensdag og som de af jer, som følger mig på Instagram, hvor mit lille univers bliver vist i finurlige billeder, har kunne se et billede af det berygtede skilt: EKSAMEN..

Men med alt det sagt, så gik det rigtig godt!! :)
Jeg er en utrolig lettet og glad pige. Karakteren kunne ikke blive bedre, det blev nemlig et flot 12 tal! :)


Så nu sidder jeg godt tilfreds hos mine forældre. Der blev lavet lækker mad i anledningen, tror mine forældre er en lille smule stolt. Til aftenskaffen har jeg medbragt lækre Frellsens flødeboller - not to shabby! :)
I morgen skal eksamen fejres hos frisøren, besøge lidt familie, rengøring - da lejligheden ligner noget træls noget efter eksamensperiode. Og så skal der forberedes en engelsk præsentation af mig selv, da mandag står på en spændende udfordring. Mere om dette senere ;) 

Nu vil jeg vende tilbage til familiehyggeri :)
Ha en skøn, skøn aften! :)








2 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

HURRAAA! Stort tillykke med den flotte og veloverstået eksamen søde Anne :) DU SGU EN KNAG! Jeg kan virkelig godt forstå, at det skulle fejres igår.
Og ift. dine forældre, stolte??? Øøøøh JA SGU DA! Det kan jeg slet ikke fortænke dem i at være :)

Du for seeeej :)

Anne sagde ...

Tusind tak søde Kristine! :D
Det er simpelthen bare så skønt, især når man brænder så meget for det :)