mandag den 25. februar 2013

Uge start og madplan


Der er kommet lidt forår ind i lejligheden i form af smukke, lyserøde kirsebærgrene. Elsker når de smukke blomster stille springer ud, det giver håb om at foråret snart er på vej. For efter weekendens sne i Aalborg, ja så synes foråret altså langt væk.

Weekenden stod på ren "få styr på tilværelsen"- tema. Forrige uge har stået på et ultra travlt skema, planer hver dag og så bliver der ikke meget tid til rengøring, oprydning, handlen og tøjvask.
Så hele lejligheden er blevet rengjort fra top til tå (næsten), Ikea blev besøgt, forældrene ligeså, lektier læst til et par dage, tøjet vasket og madplanen lavet, samt lidt indkøb til ugens madpakker og aftensmad :) 

Mandag kommer til at indeholde skole og arbejde. Så mandag bliver en lang dag, især fordi jeg sad oppe til kl. SENT pga. Oscar - åh hvor gad jeg godt have set det hele!

Men nu til ugens madplan, den er præget af aftaler, arbejde og sene dage. Men min uge ser som regel altid sådan her ud, så jeg må nok bare indfinde mig i, at menuen for tiden ikke er videre sindsoprivende :) 



  • Mandag: Aftenvagt 
  • Tirsdag: Noget med kylling og champignon
  • Onsdag: Spiser ude
  • Torsdag: Salat eller wok
  • Fredag: Aftenvagt
  • Lørdag: Evt. Gisou - kommer lidt an på evt. planer
  • Søndag: Evt Gisou - kommer lidt an på evt. planer





Som I kunne se, så er der endnu et ok-travlt program hjemme hos mig. De dage hvor jeg ikke skal arbejde, har jeg de fleste dage aftaler efter skole. Så den smule tid der er tilovers bliver vist fyldt ud med lektier, køkkenprojekt og lidt afslapning :) Men igen, jeg har det bedst med et travlt skema :) 



2 kommentarer:

Det Stormske Køkken sagde ...

Sikke nogle fine grene - hvad er det for nogle og hvor har du fundet dem? :)

Anne sagde ...

Det er kirsebærgrene og jeg fandt dem i Kvickly :)
Men jeg ved, at nogle gartnere eller blomsterbutikker ofte har nogle af dem eller så har de nogle gange æblegrene, som giver fine hvide blomster :)