mandag den 4. februar 2013

Madplan uge 6

Min ferie i uge 5 er fløjet afsted, den er gået alt, alt for hurtig, men sådan er det som oftest med ferie :) Min ferie blev fyldt med arbejde, venindehygge, koncert, lækker restaurant besøg, besøg hos mine forældre og fødselsdag for spl. pigerne. Så min ferie har været fyldt med dejlige oplevelser, som gør at jeg nu har fået "batterierne" fyldt op igen.
I fik ingen madplan for uge 5, for jeg har vist kun spist hjemme 2 gange pga. arbejde og så har jeg inviteret mig selv på aftensmad hos min kusine og hos mine forældre - så der var ingen grund til en madplan :)
Denne uges madplan bliver nem idet at jeg får brugt et par rester i fryseren, samt jeg spiser ude et par gange også :) 

Madplan uge 6


  • Mandag: Helleflynder med nødder + grønne bønner EDIT: Feldsalat
  • Tirsdag: Veggie chili  Edit: Coleslaw med grillet kylling.
  • Onsdag: Kylling med blandet grønsager Edit: Inviteret til spisning
  • Torsdag: Kylling med Coleslaw
  • Fredag: Klassefest
  • Lørdag: Fødselsdag hos Charlotte (YAI!)
  • Søndag: Noget nemt (omelet, rugbrød, jordbærsmoothie m. drys eller havregrød)


En meget nem madplan som ikke er særlig inspirerende, men bare vent, det skal nok komme :)
Jeg har i hvert fald fundet 3 salater, som skal afprøves i næste uge igen :)
Og så skal I da vist også snart have opskriften på veggie chili, den er virkelig et forsøg værd!


Der bliver ændret lidt i madplanen her løbende, men jeg ændre det herinde, så I kan følge med :) 

Ingen kommentarer: