lørdag den 2. februar 2013

Luksus lørdag coming right up!


I dag er en perfekt dag.
Den startede med muligheden for at vågne af sig selv, stå op til Mads og Monopolet, varm latté, blødkogt æg og et afsnit Grey's Anatomi. Efter nok slentreren i nattøj blev det til et smut ned i byen, hvor der rummede lettere kaos pga alle de mennesker, som havde dollars tegn i øjnene - man skal jo fejre, at der har været lønningsdag og vi alle er kortvarig rige ;)
Dog fandt jeg intet, men så er de penge sparet, som skal bruges i aften! :)
I aften står den på ren luksus med bedste veninde. Vi tager på altid lækre Pingvin og bagefter ind på studenterhuset til koncert med Hr. Loveless og mon ikke vi skal have en lille øl eller to bagefter :)

Min ferie er snart slut og jeg har brugt min ferie, som jeg nok aller helst vil - nemlig arbejde på sygehuset. Nogle vil nok mene, at jeg burde holde ferie, men jeg bliver rastløs ved ikke at lave noget som helst i flere dage. Weekendfri er nok for mig og så har jeg fået set nogle dejlige kollegaer igen i Dronninglund :)
Så i dag kommer "work hard - play hard" til udtryk - og I aften det bliver godt! :) 

Jeg håber, I får en brand god weekend! Der kommer ikke lige et madrelateret indlæg i dag, men hold øje med min instagram i dag eller i morgen, mon ikke menuen fra Pingvin dukker op der ;) 

Ingen kommentarer: