lørdag den 16. februar 2013

Coziness og en snert af utilfredshed


Jeg har aldrig fået vist så mange billeder af min lejlighed, selvom jeg ofte har tænkt over det. Så i dag skulle være dagen, hvor I måtte få et lille sneak peak på min lille hule. Min lejlighed bliver ofte kaldt hulen af veninderne, men når mørket falder på uden for og der tændes stearinlys i lejligheden, ja så er det virkelig en lille hule. Det er noget af det fine ved at have en 1 værelses - den er utrolig hyggelig! 

Lige nu nyder jeg stilheden, mens kaffen damper, lysene brænder og Go' Morgen Danmark kører i baggrunden. I dag er virkelig coziness på bedste vis. Der er ingen planer og  hvor er det skønt. Og snart bevæger jeg mig ud i køkkenet og bikser lidt weekendmorgen sammen. Hvis man overhovedet kan kalde det morgenmad, når klokken er over 11 :) 




Igår var en dejlig dag, Helene kom forbi hele vejen fra Randers og kunne finde tid i hendes travle skema. Vi havde planer om en fantastisk hyggelig aften inde hos Ulla Terkelsen London i Vestbyen, Aalborg, men nej! Vildt dårlig service, aldrig har jeg været så skuffet.
Jeg har ofte været hos Ulla T og har altid været begejsteret for den løse stemning og de vilde farver.  Men jeg har altid været forbi til brunch, aldrig om aftenen. Nu når Helene endelig var i nordjylland, ville vi også være sikre på, at vi kunne få et bord. Så helene ringede forgæves og prøvede på at booke et bord til os, det måtte hun ikke! Vi skulle bare dukke op, vi kunne sagtens få et bord - lød det fra den anden ende i telefonen. Så kl. 18.00 stod vi i et propfyldt Ulla T og kunne ikke få et bord, MEN vi så mange borde (også til 2 pers.) som var reserveret. Jeg var HARM! Så her var vi dukket op forgæves til svaret: I må bare kigge efter et bord efterhånden som folk går.
Undskyld mig mit galde, men det kan jeg ikke bruge til en skid! 

Ulla T - det er virkelig en ommer!

Så thank good for  Jin Shing, sushi, nudler + tigerrejer, hjemmelavet godter og sjove film i hulen!

Og vi havde den hyggeligste aften og vi gik efter citatet: "der er ikke noget, der er så skidt, at det ikke er godt for noget".

Ingen kommentarer: