fredag den 15. februar 2013

Fredag, madpakke og planer


Så er det endelig blevet fredag og den er noget så velkommen hos mig. Dagen har startet ret dårligt, havde en af de morgener, hvor man bare skulle blive under dynen. Men afsted med mig mod skolen. Eftermiddagen er gået med et lille møde med 4 andre sundhedsstuderende, hvad vores lille møde var om, får I snart af vide, men jeg kan afløre, at jeg skal en tur til Finland! :D
Næste uge kommer også til at indeholde et møde omkring et lille ophold i Tanzania, som jeg meget gerne vil have små detaljer på snarest! :) Så der er et par rejseplaner i mine ærmer og det bliver fedt!!



Lige nu er min veninde kommet ind af døren, vi vil fejre weekendens start med en tur på Ulla T, can't wait! :)
Men inden vi lister ud af døren, vil jeg lige vise hvordan min frokost i skolen har set ud de sidste 2 uger. Denne frokost blev spist hos en veninde i Hjørring, da vi fik før fri, derfor det er "anrette" aka - klasket på en tallerken.
Men min frokost har primært bestået af:

  • Blandet salat - fiesta mix fra føtex
  • Feldsalat - Ynglings salat!
  • Ærter
  • Olivenolie 
og så en form for protein, her har variationerne været:
  • Skinke, hytteost og salt
  • Skinke, hytteost m. grillet peberfrugt
  • Rejer m. citron, creme fraiche og salt
  • Prosciutto + hytteost
  • Dåsetun m. creme faiche, citron og salt
Og så har jeg købt 2 stk knækbrød i kantinen - af den simple doven grund, at jeg ikke har fået bagt mine egne. Men det bliver gjort i weekenden, for de sidste 2 dage har kantinen ikke saltet deres knækbrød og så smager det kun af rugmel - lidt en kedelig fornøjelse... 





God weekend til jer! :) 

1 kommentar:

Frederikke Holck sagde ...

Lækkert, lækkert, lækkert;) Fin blog du har!

Måske vi du kigge forbi mig blog? www.vivalavanilla.blogspot.dk

//Frederikke